..:: دل دیوونه ::..

..:: دل دیوونه ::..

منوي اصلي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 21
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 21
بازدید ماه : 97
بازدید کل : 33488
تعداد مطالب : 47
تعداد نظرات : 31
تعداد آنلاین : 1




Nissanmaxima.mihanblog.com


هستیم، نازنینم

ای دل سادهی من اون که رفت و تنهات گذاشت دیگه

 بسته،دیگه بسته

بهار-بيست دات كام   تصاوير زيبا سازی وبلاگ
www.bahar22.com

یاد گرفته ام که دیگر عاشق نشوم به غیر تو!

یادگرفته ام که دیگر دل به کسی نبندم

مهمتر از همه یاد گرفتم که بایادت زنده باشم وزندگی کنم !

اما هنوز یک چیز هست..... که یاد نگرفته ام ....

که چگونه ... !

برای همیشه خاطراتت را ازصفحه دلم پاک کنم ...

و نمیخواهم که هیچوقت یاد بگیرم ....

تو نگرانم نشو!!

" فراموش کردنت " را هیچ وقت یاد نخواهم گرفت !!

بهار-بيست دات كام   تصاوير زيبا سازی وبلاگ
www.bahar22.com

شیرین، می گویند از دوری توست نازنینم که این گونه غمگینه غمگینم

می گویند از دوری توست که بارغم به عظمت کوه بیستون بر دوش میکشم

آه شیرین کوه بیستون چیست؟ سنگ هایش در برابر عشق تو چو مشتی خاک

اند و من آنها را بر دوش میکشم و باور کن از کوه عشق تو دلم خونین است

این درد را به کی بگویم ای عزیزترین کسانم شیرین هستیم، نازنینم عشق تو

تیشه ی آوارگی به دستم داد ای نازنینم شیرین فقط با زخمه های تیشه ام است

 که عقده های دیرینه دل تنگم را خالی میکنم ای خورد ترینم اونقدر در

بیستون از زبان تیشه ام ناله سر میدهم که با هم در غم دوریت خسته و زار

شیون میکشم می گویند دیشب صدای خسته ی تیشه ام از بیستون به گوش

کسی نرسیده راست می گویند چون به خواب تو آمده بودم تا نازت کنم ای

خورد ترینم ای هستیم شیرین ..........



نويسنده: علیرضا تاريخ: یک شنبه 6 آذر 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

ممنون که وبلاگ من اومدین،این وبلاگ رو برای دخترو پسرا درست کردم،بیشترین دلیل درست کردنم برای این وبلاگ اینه که بتونم دلهای شکسته رو به عشقش برگردونم.آرزومم هست که همه به هم برسن.... درضمن یادتون باشه که دلا شکستنی و برای سرگرمی با کسی دوست نشین که اون شوخی شوخی عاشقتون میشه و شما سرگرمی دیگه ای پیدا کردین.... اینو از من یادگار داشته باشین که آدم فقط یه بار به دنیا میاد،یه بار زندگی می کنه و عاشق می شه.پس جوری زندگی کنین که آخرش از همه چی راضی باشین واز خدا بابت زندگیتون تشکر کنین ......... دوستتون دارم ..........دوستان برای مطالب بیشتر به آرشیو مطالب برید و لذت بیشتری ببرید<ممنون>

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

برای بقیه مطالب به آرشیو مطالب سری بزنید،ممنون!وبلاگ ماکسیمام